آیا می توان دیالیز بهبود GFR 9 برای درمان نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : Andy

آیا می توان دیالیز بهبود GFR 9 برای درمان نارسایی کلیه

آیا دیالیز باید برای GFR 9 باشد؟ آیا می توانم دیالیز درمان نارسایی کلیه کنم؟ دیالیز چیست؟ در بیمارستان پکن Tongshantang طب سنتی چینی، ما درمان های جایگزین برای نارسایی کلیه ارائه می کنیم.
GFR چیست؟ آیا می توان آن را با دیالیز بهبود داد؟
دیالیز یک کلیه مصنوعی است که به تخریب زباله های اضافی و مایع کمک می کند. با این حال، آن را قادر به بازگرداندن بافت کلیه آسیب دیده است. به عبارت دیگر، شما ممکن است GFR 9 پایین خود را با درمان دیالیز افزایش دهید.
GFR 9 نشان می دهد کلیه های شما آسیب دیده و عملکرد کلیه کاهش می یابد. اگر می خواهید GFR پایین خود را افزایش دهید، باید بافت کلیه آسیب دیده را بهبود بخشید و عملکرد کلیوی را بهبود بخشد. در اینجا ما به شدت توصیه می کنیم از داروهای گیاهی چینی استفاده کنیم.
زباله ها و سموم در بدن شما عملکرد کلیه شما را تحت تاثیر قرار می دهد و اثر درمانی بهتر نخواهد بود، زیرا مواد سمی می تواند باعث آسیب کلیه بیشتر و مقابله با اثر دارو شود.
پس از سالها تجربه بالینی، متوجه می شویم که نقطه اصلی درمان بیماری کلیه ابتدا باید سموم را از بین ببرد تا یک محیط خالص محیطی برای کلیه های خود ایجاد شود تا خود را درمان کنند. داروهای غربی به جز دیالیز روش ندارند در حالی که داروهای چینی در بیمارستان کلیه شیدیاژووان می توانند به طور موثر از خون و کلیه ها سموم را حذف کنند. علاوه بر این، آنها همچنین می توانند رگ های خونی را گسترش دهند، گردش خون را افزایش دهند، از التهاب و انعقاد جلوگیری کنند، ماتریس خارج سلولی را تخریب کنند و مواد مغذی را فراهم کنند. همه اینها باعث افزایش توانایی خودسوزی بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه می شود. هنگامی که GFR 9 بهبود یافته است، احتمال بیشتری برای جلوگیری از دیالیز وجود دارد، بنابراین دیالیز تنها راه برای بیماران نارسایی کلیه نیست.
اگر می خواهید اطلاعات بیشتری بدست آورید لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا گزارش های پزشکی را برای ما ارسال کنید. ما بهترین های ما را برای کمک به شما امتحان خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17





:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: